לוגו
תמונה של אישה
אתר המומחים של ישראל
button
button
button
button
button
button
button
button
דוא"ל:
סיסמה:
זכור אותי
הירשם לאתר כ מומחה-עסק / חבר-גולש
עברנו לאסקימו מומחים בוידאו-צ'ט - אתם מוזמנים להצטרף אלינו askimo.co.il

בריאות ורפואה
בריאות האישה
בריאות הגבר
בריאות הילד
בריאות הנפש
בריאות וכירורגיה
בריאות ורפואה - כללי
בריאות עור ואסתטיקה
דת ויהדות
הבית והגינה
הנדסה ותכנון
חוק ומשפט
חינוך והוראה
כלכלה ועסקים
מדעי החברה
מדעי הטבע והסביבה
מדעי הרוח
מודעות ורוחניות
מחשבים ואינטרנט
מידענות ויעוץ
ממשל ובטחון
משפחה והורות
סטודנטים ואקדמייה
פנאי ותרבות
פסיכולוגיה ותרפיה
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
רפואה משלימה
שיווק ופיתוח עסקי
שפות ועריכה
תיכון ובגרויות
בבילון

הסכם, הסבר, שאלות נפוצות  

 

   


אנשים יקרים שלום רב,

תודה על הגלישה וההתעניינות באתר שלנו - פורטל המומחים, היועצים ונותני השירות. האתר משמש זירת מידע ומפגש. מצד אחד אנשים המעוניינים לקבל :

שירות מסוים, עבודה מסוימת, ייעוץ מקצועי, חוות דעת, מידע עסקי, מידע אקדמי, הדרכה,  פרויקט ועוד.

ומהצד השני אנשים היכולים לתת ולספק את העבודה, השירות, הייעוץ הנדרש.

הסבר כיצד לבצע פנייה למומחים ולנותני השירות:

להלן, בקצרה, השלבים שבתהליך פנייה למומחה והזמנת עבודה:

1.      היכנס לעמוד הבית ובחר את הנושא בו אתה רוצה לאתר מומחה ולהזמין ממנו שירות/עבודה. אפשרות נוספת - לחץ על הכפתור "פנה למומחה, הזמן עבודה". הכפתור נמצא בחלק העליון של דפי האתר, בצד שמאל.

2.      בחר מומחה.

3.      לחץ על הכפתור "פנה למומחה, הזמן עבודה", הנמצא בסמוך לתיאור המומחה.

4.      רשום את פנייתך / בקשתך / סוג העבודה שאתה צריך. אפשר לצרף לפנייה קובץ.  לחץ על כפתור "המשך".

5.      בצע כניסה, רשום דואר אלקטרוני וסיסמה. משתמש חדש, בצע רישום קצר.

6.      רשום את הסכום שאתה מוכן לתת בעבור קבלת הייעוץ/השירות/העבודה/המידע/ההדרכה/הפרויקט הספציפי הזה.

7.      קבל הצעה /  מספר הצעות  מהמומחים.  בחר את ההצעה שמתאימה לך.

8.      בצע תשלום בטופס מאובטח. 

9.      קבל את  השירות / העבודה שהזמנת.

10.    דרג את המומחה ואת רמתו המקצועית.

שאלות ותשובות:

כיצד משלמים עבור המידע / הייעוץ / העבודה ?

התשלום מבוצע עם כרטיס אשראי, אתה תופנה לטופס תשלום מאובטח מייד לאחר שבחרת הצעה של אחד מנותני השירות / המומחים. על מנת לקבל  שרותי מידע, ייעוץ, עבודה מסוימת וכד', עליך לרכוש כרטיס מנוי לאתר. זהו כרטיס וירטואלי המשולם מראש (Pre Paid). היתרה שלך בחשבון המנוי צרכה להיות שווה או גדולה מהסכום שעליך לשלם עבור השירות שהזמנת.   

האם התשלום בטוח ומאובטח ?

כן. אנו מקפידים על מנגנוני אבטחה מחמירים ופועלים באישור ועל פי התקן של  חברות כרטיסי האשראי. טופס התשלום מאובטח ומוצפן. התשלום מבוצע בסיוע חברת טרנזילה.

האם ניתן לשלם גם בדרכים אחרות ?

כן. פנה אלינו דרך "צור קשר" אשר נמצא בראש כל דפי האתר. ניתן לך אפשרויות תשלום נוספות.

כיצד אדע שהמומחה העביר לי את החומר המבוקש/העבודה ?

תקבל הודעה במייל, עם קישור אשר דרכו תוכל להגיע למידע שלך.

בטופס הפנייה למומחים רשום סכום מינימום, למה הכוונה ?

סכום מינימום, הוא סכום שפחות ממנו לא ניתן להציע למומחה בעבור השירות או העבודה שאתה מזמין. הסכום משתנה ותלוי בנושא שבחרת. בחלק גדול מהתחומים סכום המינימום לפנייה הוא 36 ש"ח.

האם ניתן לשלם גם בדרכים אחרות ?

כן. פנה אלינו דרך "צור קשר" אשר נמצא בראש כל דפי האתר. ניתן לך אפשרויות תשלום נוספות.

האם אני יכול להוסיף לטופס הפנייה קובץ מצורף ?

כן. בטופס הפנייה למומחה/ליועץ קיימת אפשרות להוסיף קובץ וורד, אקסל, תמונה סרוקה וכד'.

בתוך כמה זמן מומחים עונים לפנייתי ?

במרבית המקרים בתוך 24 שעות.

האם צריך לשמור את המייל שקבלתי מ KOL לאחר פנייתי ?

כן, מומלץ. מייד לאחר שתשלח את פנייתך, תקבל מייל תודה. במייל זה יהיה רשום מספר הפנייה שלך, כמו כן דרך מייל זה תוכל להיכנס שוב, לצפות בפנייה ששלחת ולבצע שינוי בנוסח הפנייה/הבקשה, או בסכום שאתה מציע. רצוי מאוד לשמור מייל זה, עד לקבלת החומר/העבודה.  חשוב לשמור את מספר הפנייה לצורכי ברורים, קבלת זיכוי במקרה הצורך וכד'.

האם המומחה / נותן השירות יכול לבקש הבהרות והסברים ?

כן. במידה ומומחה צריך הבהרות ומידע נוסף הקשור בפנייתך, הוא ישלח לך הודעה. אתה תקבל הודעה בדואר האלקטרוני, "התקבלה הערה לפנייה ששלחת ל KOL", דרך מייל זה תוכל לקרוא את הערות / תגובות המומחה וגם להחזיר תשובה. רצוי מאוד שפנייתך תהיה ממוקדת ותכיל את כל הנתונים הנדרשים.

מה קורה באם אינני מרוצה מהשירות/מידע/עבודה שקבלתי ?

שביעות רצונך מובטחת. פנה אלינו דרך "צור קשר" וציין את מספר הפנייה שלך. אנו עונים לכל פנייה. פנייתך תיבדק באופן ענייני ומסודר. בהתאם לממצאים תקבל זיכוי חלקי או מלא על כספך. במידה ולא קבלת תשובה לתלונתך, בתוך 24 שעות, אנא שלח אותה שוב, או השאר הודעה בטלפון: 03.6964838. כאמור אנו עונים ומטפלים בכל פנייה, אך קורה (לעיתים רחוקות), שהמייל שלך לא מתקבל כתוצאה מהגנות וירוסים וספאמים. לכן הבקשה לפנייה חוזרת.

האם אני יכול להצטרף לרשימת נותני השירות/מומחים באתר ?

כן. לחץ על הקישור "הירשם לאתר כ מומחה חדש". הקישור נמצא בחלק העליון של כל דפי האתר.

מה הכוונה במושגים נותן שירות, מומחה, יועץ וכד' ?

הכוונה לאנשים "רגילים" אשר יש להם ידע, השכלה, נסיון בתחום מסוים. אנשים אשר יש להם יכולת מוכחת בתחומם. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בטווח רחב של תחומים ומומחים - וזאת בהתאם לצורך שלך. החל מרופא בכיר המתמחה בתחום צר ומיוחד של ענף הקרדיולוגיה, ועד לנער המתמחה במתמטיקה - במשוואות דיפרנציאליות ואינטגראליות. בשורה התחתונה מדובר במישהו אשר יכול ויודע לספק את המידע ו/או השירות שאתה צריך.

האם אני יכול לדרג את המידע, שירות, עבודה שקבלתי  ?

כן. במייל אשר תקבל מ KOL, אתה תתבקש לדרג את השירות שקבלת. הדרוג מבוצע על ידי מתן ציון. הציון הוא מ 1 (הנמוך ביותר) עד 10 (הגבוה ביותר). אין חובה לעשות זאת, אך מתן הציון מהווה כלי בקרה, בנוסף לכלים העומדים לרשותנו, ומסייעים בידנו לשפר את רמת השירות ולהשאיר את המומחים ונותני השירות הטובים ביותר  .

 

תודה רבה

המשך יום נעים, מאושר ומוצלח

שלכם

צוות KOL


חזרה
אינדקס מומחים רואה חשבון בוידיאו צ'אט מאמן אישי און ליין מומחים לאסטרולוגיה מומחה לנומורולגיה
קוראת הקלפים און ליין רופאים מומחים בוידיאו צ'אט אורטופד מומחה און ליין נוירולוג בוידיאו צ'אט יעוץ עורך דין ברשת
אתרים משלימים - תקשור נומרולוגיה קלפים - קישורים שימושיים - ספרים ברשת - שותפים - נמורולוגיה - תיכון ובגרויות - תקשור - מומחים - משה שרון | לימודי קבלה