לוגו
תמונה של אישה
אתר המומחים של ישראל
button
button
button
button
button
button
button
button
דוא"ל:
סיסמה:
זכור אותי
הירשם לאתר כ מומחה-עסק / חבר-גולש
עברנו לאסקימו מומחים בוידאו-צ'ט - אתם מוזמנים להצטרף אלינו askimo.co.il

%>
בריאות ורפואה
בריאות האישה
בריאות הגבר
בריאות הילד
בריאות הנפש
בריאות וכירורגיה
בריאות ורפואה - כללי
בריאות עור ואסתטיקה
דת ויהדות
הבית והגינה
הנדסה ותכנון
חוק ומשפט
חינוך והוראה
כלכלה ועסקים
מדעי החברה
מדעי הטבע והסביבה
מדעי הרוח
מודעות ורוחניות
מחשבים ואינטרנט
מידענות ויעוץ
ממשל ובטחון
משפחה והורות
סטודנטים ואקדמייה
פנאי ותרבות
פסיכולוגיה ותרפיה
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
רפואה משלימה
שיווק ופיתוח עסקי
שפות ועריכה
תיכון ובגרויות
בבילון

רוצה להתייעץ עם מומחים בוידאו? לחץ כאן

שאלות ותשובות - יעוץ שיווקי
 

מומחי KOL בתחום שיווק ופיתוח עסקי >> יעוץ שיווקי :
מר עוזי אמסילי, גב' לי טורסטון עדני, רו''ח דורון יניב, מר יוסי כהן, מר ערן רוזיאביץ', מר דיויד שוגרמן, גב' איריס אבידן, מר איציק אדרעי, גב' טלי אלקרט, מר יוסי חדד, מר גבריאל חיון, מר אורן יולביץ, מר עפר לנדוי, גב' קטי סלמי, מר זהר עמיהוד, גב' ענת פז קוטלר, גב' ורד פליטמן, מר אמיר שחר, גב' לימור שי

פנה לעסק / מומחה ביעוץ שיווקי

שיווק ופיתוח עסקי >> יעוץ שיווקי

קיבלתי סקיצה של כרטיס

קיבלתי סקיצה של כרטיס ביקור - האם הוא טוב לי?

חומר גרפי הכולל כרטיסי ביקור, גלוייה פרסומית, פלאייר, אתר אינטרנט וכד'' כולם צריכים בראש ובראשונה לשקף את מי שעומד מאחוריהם. כרטיס הביקור עוזר ביצירת הרושם הראשוני והוא גם נשאר אצל הלקוח אחרי שנפרדתם וממשיך לעשות את העבודה עבורך. אם תרצה שהכרטיס יעשה עבודה טובה כדאי שהוא גם יראה טוב. מה זה טוב? גוונים שמתאימים לעסק ולאופי שלך, תאור מדוייק של המקצוע או התפקיד, סלוגן או משפט שיבהיר את הערך המוסף שלך, ופרטי קשר ברורים - שם, אלפון ואי-מייל.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL גב' ורד פליטמן

[30686]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

יש לי עסק קטן

יש לי עסק קטן להרצאות בנושאי בריאות ורפואה, האם כדאי לי להקים אתר באינטרנט?

בהחלט כן, אתר באינטרנט הינו כרטיס ביקור מורחב לעסק שלך, באמצעות האתר יש לך אפשרות להציג את התכנים עליהם אתה מרצה, להעביר מידע על קהלי היעד המתאימים להרצאות, לספר בהרחבה על הניסיון המקצועי שלך, לפרט מהם קהלי היעד של ההרצאות ובאיזה אזורים בארץ אתה מרצה. בנוסף על ידי העלאת תמונות ווידאו קצר מהרצאה גולשים יוכלו לקבל רושם יותר טוב לגבי האופן בו אתה מרצה והאם הוא תואם לקהל שלהם. אתר באינטרנט ממצב אותך גבוה יותר, כמקצוען שמשקיע בשיווק העצמי שלו ואינו מתבייש בכך, באמצעות האתר תוכל לקבל פניות מלקוחות רלוונטים והם יגיעו עם ידע בסיסי עליך ועל ההרצאות, האינטרנט יוכל לעזור לך מצד אחד להגדיל את מאגר הלקוחות ומצד שני לסנן את אלו שלו רלוונטים עבורך. בנוסף, יש באינטרנט אתרים מקצועיים בתחום שיכולים להמליץ עליך ועל ההרצאות שלך.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL גב' ורד פליטמן

[30685]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

זהר שלום
ראשית תודה על

זהר שלום
ראשית תודה על תשובתך.
הייתי רוצה לחדד ולהבהיר את שאלתי


ברור לי IVR פוגע במיתוג וטלמרקטינג בהרבה פחות(אם בכלל). אין בכוונתי להפעיל מערכת IVR (שלא חוקית.)

מה שרציתי לדעת זה האם לטלמרקטינג (מול מאגר חוקי) יש השפעה חיובית או שלילית לאורך זמן מעבר לתוצאות המיידיות שאותן קל למדוד.

הנה טיעון ששמעתי מיועץ:

הלקוח יכול לקבל מסר שהמקום שמבצע את הטלמרקטינג לא מצליח/נואש כי אחרת הוא לא היה מוציא שיחות.

ע"פ אותו טיעון ,פרסום בגוגל יותר "אלגנטי" מבחינת מיתוג לאורך זמן מטלמרקטינג שבו יש בעצם מעין "מרדף" אחרי לקוחות ובדרך "הצקה" ל "לא רלוונטים".


השאלה המדויקת שלי היא האם הטיעון הזה אכן מוצדק ואם כן : כמה?

חשוב לציין שיש פרסום בגוגל אצלנו, אנחנו פשוט רוצים לעצור ולבדוק עוד אפשרויות זולות יותר ולא להשתולל בתקציב.

למרות שלא קיבלתי תשובה לשאלה האמיתית, נראה שהושקע הרבה מאמץ בתשובה ואם צריך אוסיף כסף כדי לקבל תשובה ספציפית לשאלתי

שוב תודה רבה
רונן


אני מנהל עסק שמספק קורסים. יש לנו פרסום באינטרנט שמביא מתעניינים. ברצוני להימנע מתלות במתעניינים שמגיעים ובימים "חלשים" להביא מתעניינים ע"י טלמרקטינג. שמעתי טענה שזה פוגע במיתוג של העסק. האם נכון הוא הדבר? (מדובר במאגר שמות חוקי או מדפי זהב)

שלום רונן ותודה על פנייתך,
הפרסום באינטרנט עובד, כך על פי דבריך, ואני מניח שאתה עושה קישורים ממומנים ב- Google AdWords. זהו פרסום על פי הקלקות, כאשר הרעיון הוא שהלקוח אומר לנו בדיוק מה הוא רוצה על ידי הקלדת ביטוי אותו הוא מחפש. זה יכול להיות שם של בעיה, שם טיפול, שם המקום בו מתרחש הטיפול ואלי גם הפתרון. למשל, מי שכואבות לן השיניים יכול לחפש: כאב שיניים (בעיה), מרפאת שיניים (מקום), ביצוע סתימה (פתרון) וכך הלאה.

שיטת השיווק הנקראת טלמרקטינג היא שיטה בה אתה, בעל העסק, יוזם שיחה טלפונית. השיטה עובדת ואני מיד אנסה לפרט למה, אבל יצא לה "שם רע" בגלל יישום לא נכון.

הערה קטנה: בטעות, אנשים מקשרים את המילה טלמרקטינג עם שיטה בה נעשה חיוג אוטומטי ומושמעת הודעה שהוקלטה מראש. זה אכן מטריד וזה גם עכשיו מחוץ לחוק. חוק הבזק או יותר נכון חוק התקשורת, תיקון מספר 40 קובע איסור מוחלט על שיחות אוטומטיות וזאת לשון החוק: (ב) לא ישגר מפרסם דבר פרסומת באמצעות פקסימיליה, מערכת חיוג אוטומטי, הודעה אלקטרונית או הודעת מסר קצר, בלא קבלת הסכמה מפורשת מראש של הנמען, בכתב, לרבות בהודעה אלקטרונית או בשיחה מוקלטת; פנייה חד-פעמית מטעם מפרסם לנמען שהוא בית עסק, באחת הדרכים האמורות בסעיף קטן זה, המהווה הצעה להסכים לקבל דברי פרסומת מטעמו, לא תיחשב הפרה של הוראות סעיף זה.

עוד על החוק תוכל לקרוא כאן:
http://spamlaw.co.il/Law.aspx

לטלמרקטינג בהשוואה לשיווק באמצעי מדיה המוניים כמו רדיו, טלויזיה ועיתונות יש כמה יתרונות והם:
1. עלויות נמוכות ביותר בכל אופן ביחס לפרסום בטלויזיה או בעיתונות הארצית,
2. קבלת משוב מיידי על מסרי הפרסום - לא צריך לחכות לסוף הקמפיין כדי לעשות ניתוח נתונים, אפשר לעשות זאת כבר במהלך הקמפיין עת הנתונים מתחילים להצטבר. אז, אפשר גם לשנות בהתאם לממצאים תוך כדי תנועה.
3. אפשרות ניסוח מסרי פרסום שונים לכל פלח שוק. בעת שיחת הטלפון אפשר לזהות האם הדובר הוא גבר או אישה ובהתאם לומר את המסר, וגם אפשר לדעת האם הדובר הוא בכל משפחה או גרוש וגם כאן להתאים את המסר.
4. יכולת לגרום ללקוח לבצע פעולה, זאת יכולה להיות פעולת הרשמה, קביעת פגישה, רכישה.
5. המתחרים לא יודעים שאתה עושה טלמרקטינג, כי אליהם אתה לא מתקשר. הם לא רואים (מודעות) הם לא שומעים (תשדירים). דוגמה: עכשיו מתנהל מסע פרסום של חודשיים לחברת "אשראית זהב". כולם יודעים מזה, גם המתחרים. הם יודעים שלקחות יפנו וכבר נערכו בהתאם. יש להם תשובה לכל מסר פרסומי של "אשראית זהב". עם זה היה קמפיין טלמרקטינג, מי היה יודע?
6. עבודה בקצב המתאים לך. טלמרקטינג אפשר לעשות עם איש אחד, שניים וגם מאות. אתה יכול לקבוע את הקצב, את מספר השיחות. בקיצור, יש לך שליטה מלאה.
7. יש לך אפשרות לזהות לקוחות ולסווג אותן לפי: חם, קר, פושר כדי לדעת האם לחזור אליהם שוב.
8. אתה ממטב את מאגר המידע העסקי שברשותך.
ואחרון חביב
השיטה מתאימה לכל עסק לכל מוצר ולכל שירות.

אבל, כדי להצליח בטלמרקטינג צריך לעשות את זה נכון. חלק, אבל רק חלק מההצלחה, טמון ברשימת הטלפונים/רשימת הלקוחות הפוטנציאלים, אבל זה כאמור רק מרכיב אחד במיכלול.

חג פורים שמח,

זהר עמיהוד

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר זהר עמיהוד

[30130]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

אני מנהל שיווק במכללה

אני מנהל שיווק במכללה שמקיימת פגישות ייעוץ

עם מועמדים שביקרו באתר המכללה והשאירו פרטים כמתעניינים.

מיד אח"כ, מתקשרת מתאמת פגישות על מנת לתאם פגישות ייעוץ והכוונה במטרה לתת הכוונה להירשם לאחד הקורסים.

בעוד שאחת ממתאמות הפגישה,

מתאמת יחסית פגישות עם אחוזי הגעה סבירים,השנייה מפספסת.


עבדנו איתה על טון דיבור שלהערכתנו חשוב,אך למרות זאת כמעט כל מי שהיא קובעת איתו ,לא מגיע לפגישה.

לפני שאנחנו משחררים אותה,מה עוד ניתן לעשות?

מדובר בבחורה עם מוסר עבודה גבוה והמון רצון+פתיחות ללמידה בשילוב עם טון דיבור פושר וחסר חיות והתלהבות.

אם יש עוד רעיונות לשיפור אחוז ההגעה,נשמח מאד לקבל.

לשאלתך מספר רמות של תשובה.

1. בהחלט יתכן שלמרות הכל, מתאמת הפגישות אינה מתאימה לתפקיד. אם לאורך זמן התוצאות שהיא מציגה אינן טובות בהשוואה לאחרות, למרות מוסר העבודה הגבוה, יכולת המכירה מחד, והמיקוד מאידך אינה מספיק טובה.
2. מפתחות להצלחה בתפקיד:
ארבעת המפתחות להצלחה בתפקיד מתאמת פגישות -
* הצעה מנצחת - מוצר איכותי שעונה על דרישות קהל היעד
* קהל יעד רלוונטי - במקרה שלכם קהל היעד כבר הצביע ברגליים בעד.
* יכולת שיווק (יצירת ביקוש ועניין) ומכירה (סגירת עסקת הפגישה)
* מיקוד - סינון המועמדים הלא רלוונטיים בשיחת התיאום - אין טעם לשכנע מועמד שלא רוצה ללמוד להגיע לפגישה.

3. איך משפרים תוצאות - הצד של ההנהלה:
על ההנהלה להתמקד ביצירת הצעה מנצחת בשלוש רמות -
קודם כל - חבילת לימודים אטרקטיבית
שנית - אינטרס אמיתי להגיע לפגישה - הבטחה לייעות מקצועי שאינו מופיע באתר, הנחות והטבות בעלות ערך למועמד וכיו"ב.
שלישית - טיוב רשימת המועמדים - סילוק מהרשימה של אותם מועמדים שהביעו חוסר עניין באופן ברור.

4. איך משפרים תוצאות - צד העובדת:
יש להנחות את העובדת כיצד למקד את השיחות שלה, לפי הסדר הבא:
בתועלת הברורה מהגעה למפגש (הנחות, ייעוץ, הטבות)
בתועלות הברורות של המועמד ללימודים מהמכללה והתכנית (מרצים, שוק העבודה...).
בסינון מועמדים לא רלוונטיים כבר בתחילת השיחה.

5. עניין אחרון - המדידה צריכה להיות לא רק לאחוז הפגישות המתקיימות מסה"כ התיאומים אלא בעיקר לכמות הסגירות לשעת עבודה. אם לדוגמא מתאמת אחת מצליחה לסגור 10 פגישות ליום, מתוכן מתקיימות בפועל 7 ונסגרת עסקה אחת, והמתאמת השנייה מצליחה לסגור 8 פגישות ליום, מתוכן מתקיימות 4 בפועל ונסגרות 2 עסקאות - את מי תעדיף?

בברכה,

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר ניר גרני

התסכול ברור - יש עובדת נבונה, אך עם ביצועים משמעותית נמוכים מחברתה. אין ספק שהנזק הכלכלי הוא רב מאוד. האם כימתת את ההפסד הפוטנציאלי? האם אתה יכול להרשות לעצמך לשאת אותו? נראה לי שהמתאמת זקוקה ללווי ולמישהו צמוד שיוודא כי היא בעצם חלק קריטי מהמכירות של המכללה. יש כמה דרכים לטפל בנושא. למשל: לבדוק אם היא מאמינה בערך שהמכללה מציעה לסטודנטים? האם יש נושאים כלשהם, בלי קשר למכללה, שעליהם היא יכולה לנהל שיחה נלהבת? או שיש לה קושי להחצין רגשות ולהתלהב בכלל. כמו כן ניתן - בהסכמתה, להקליט שיחות ולנתח אותן יחד. מאחר והקושי שלה כנראה אישיותי, יש לשקול לתת לה לווי חיצוני (מנסיוני, 3-4 פגישות,ורואים שינוי דרמטי) או, לחילופין, להציע לה תפקיד אחר.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר איתן מאירי

שלום,
אנסה לענות על שאלתך- מתוך מה שכתבת, בולטים קודם כל הרצון והנכונות הן שלך והן של המנהל המחליט לסייע למתאמת הפגישות להצליח. נראה לי, שזה לא רק מתוך רצון לא לאבד מישהי בעלת מוטיבציה ונכונות כל כך גדולים, אלא זה מעיד גם על ההתייחסות שלכם לעובדים. ולעצם העניין מספר רעיונות- האם ניסיתם לבקש מהמתאמת המצליחה לחנוך אותה? לעיתים, כשזה נעשה דווקא על ידי עמית (לא תמיד...) ישנה הצלחה. כוונתי היא לכך, שהמתאמת השניה תשב איתה תוך כדי שיחה שלה עם לקוח פוטנציאלי ותתן לה משוב איך היא עושה זאת- מיידית.כמובן שצריך לתדרך אותה איך לעשות זאת. ועוד מחשבה- האם ניסיתם לבחון אפשרות אחרת לכך שאינה מצליחה לתאם פגישות? אולי חוסר ההצלחה נובעת לא רק מטון הדיבור אלא גם מהתוכן- למשל, אולי חסר לה ידע איך לענות לשאלות לא שגרתיות, אולי היא מתקשה להשיב מיידית על שאלות שאינה בטוחה בהן וכו''. מציעה לבחון גם את זה. ורעיון נוסף- כדאי לנסות ולהבין, לדעתי, מהי המוטיבציה של המתאמת הזו להישאר בתפקיד שהיא יודעת שהיא מתקשה בו. לעיתים אם יודעים מה המוטיבציה של העובד, ניתן לחזק אותה ודרך זה להשיג שיפור בביצוע. למשל, האם היא מרוצה מהחברה של האנשים שסביבה, מהיחס אליה , מהתנאים וכו'', כשיודעים את התשובה לכך ניתן לבקש ממנה להדגיש מול הלקוח הפוטנציאלי קודם כל את הדברים הגורמים למוטיבציה שלה עצמה. למשל, את הצד החברותי של המכללה, את היחס לאנשים, את תנאי התשלום הנוחים וכו''. מן הסתם, אם תדבר על דברים קרובים לליבה גם הטון יהיה שונה. ככל שתצבור ביטחון בכך שהיא עונה נכון גם תצליח יותר.
יום נעים,

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL גב' רותי אבישי

[27436]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

[1]
***
אינדקס מומחים רואה חשבון בוידיאו צ'אט מאמן אישי און ליין מומחים לאסטרולוגיה מומחה לנומורולגיה
קוראת הקלפים און ליין רופאים מומחים בוידיאו צ'אט אורטופד מומחה און ליין נוירולוג בוידיאו צ'אט יעוץ עורך דין ברשת
אתרים משלימים - תקשור נומרולוגיה קלפים - קישורים שימושיים - ספרים ברשת - שותפים - נמורולוגיה - תיכון ובגרויות - תקשור - מומחים - משה שרון | לימודי קבלה