לוגו
תמונה של אישה
אתר המומחים של ישראל
button
button
button
button
button
button
button
button
דוא"ל:
סיסמה:
זכור אותי
הירשם לאתר כ מומחה-עסק / חבר-גולש
עברנו לאסקימו מומחים בוידאו-צ'ט - אתם מוזמנים להצטרף אלינו askimo.co.il

%>
בריאות ורפואה
בריאות האישה
בריאות הגבר
בריאות הילד
בריאות הנפש
בריאות וכירורגיה
בריאות ורפואה - כללי
בריאות עור ואסתטיקה
דת ויהדות
הבית והגינה
הנדסה ותכנון
חוק ומשפט
חינוך והוראה
כלכלה ועסקים
מדעי החברה
מדעי הטבע והסביבה
מדעי הרוח
מודעות ורוחניות
מחשבים ואינטרנט
מידענות ויעוץ
ממשל ובטחון
משפחה והורות
סטודנטים ואקדמייה
פנאי ותרבות
פסיכולוגיה ותרפיה
רכב ותחבורה
רפואה ובריאות
רפואה משלימה
שיווק ופיתוח עסקי
שפות ועריכה
תיכון ובגרויות
בבילון

רוצה להתייעץ עם מומחים בוידאו? לחץ כאן

שאלות ותשובות - שיווק
 

מומחי KOL בתחום כלכלה ועסקים >> שיווק :
מר , מר יוסי כהן, מר צביקה סגל, מר ערן רוזיאביץ', גב' איריס אבידן, מר ישי אורלן, מר כפיר חי אשכנזי, מר דני בר, דר' רון ברגר, מר ניר גרני, מר תומר הורן, מר עמנואל זילברמן, דר' אושר חלימי, מר שאול טרבלסי, גב' לירז יעקובי, מר אליהו ירט, מאסטר עדן לוי, מר אלכס לוין, מר גיא מלינגר , מר רפי ממן, מר אדיר נאור, מר אסף סלומון, מר דוד ספרן, מר עמיר עירון, גב' ענת פז קוטלר, מר דן קרני

פנה לעסק / מומחה בשיווק

כלכלה ועסקים >> שיווק

קניתי מכשירי פלאפון באמצעות

קניתי מכשירי פלאפון באמצעות סוכן של אורנג' והובטח לי שהם יהיו ללא דמי מנוי. לאחר שעלה בי החשד שהוא הולכני שולל, ביקשתי ממנו חתימה על כך שלא יהיו דמי מנוי ואכן כך הוא עשה. למעשה התברר שהוא אמנם סוכן אורנג', אלא שבדה מליבו את התוכניות וגם התעריפים גבוהים בהרבה משהובטח. אורנג' לא מוכנים לכבד בשום אופן את התוכנית ללא דמי מנוי גם לאחר שראו את חתימתו. האם אני הצודק ומגיע לי שאורנג' יבטלו לי את דמי המנוי ואני יכול לזכות בזה במשפט לתביעות קטנות, או שעלי לקבל את הצעתם ולבטל את העיסקה. יש להדגיש שלאורנג' היה מחדל ענק בעניין כיוון שאני התרעתי על כך יום אחרי הקניה, דהיינו שיש סוכן שמוכר ללא דמי מנוי. הם לא עצרו אותו ותגובתם היחידה לתלונתי ולעוד תלונות שאני יודע עליהן, הייתה שהעניין בטיפול. אותו סוכן המשיך למכור עוד שבוע וחצי עם אותה תוכנית. רק אחרי שבועיים הם הציעו לי לחזור בי מהעיסקה אבל אני כאמור, מצפה שהם יעמדו בהתחייבות שניתנה לי ע"י שלוחם הסוכן.

לסוכן של חברה נותנים סמכות לחתום ולסגור עיסקאות. כמובן שמצפים מהסוכן לתת את השכנוע המקסימלי לסגירת חוזים והסכמים.
כמו כן על החברה לקבל גם טעויות ושגיאות של הסוכן ולא להפיל אותן על האזרח התמים. לכן לפי דבריך, אתה זכאי לבטל את העיסקה ללא כל דמי ביטול ואף לקבל פיצוי הולם, מכיוון שנגרמה לך עוגמת נפש, לקנות מכשיר, לבזבז זמן יקר על טעות שלא שלך.
אני מאמין שאם ברצונך לקבל פיצוי הולם עבור עוגמת הנפש שנגרמה לך, כדאי שתציג בפני בית המשפט לתביעות קטנות את הטענות שלך ואת ההוכחות. אני מאמין שאם כבוד השופט יקבל את כל ההוכחות, אתה תקבל את הפיצוי המגיע לך.
מקווה שעזרתי
אדיר נאור

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר אדיר נאור

כנראה שאין לך ברירה ועליך לקבל את הצעת אורנג' ולבטל העסקה. אולם אני גם מציע לך לתת לי את כל הפרטים ואני אכתוב על כך בכמה אתרי אינטרנט שעוסקים בעניני צרכנות. בעקבות זאת, אורנג' תקבל פניה ואני מניח (לא מבטיח) שיפצו אותך על הסיפור הזה ( בטח X דקות שיחה ברשת אורנג').

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר דני בר

[17030]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מהי הגדרת השיווק בחברה

מהי הגדרת השיווק בחברה גדולה אשר הינה ספק שרותי הנדסה, ומה הגדרת פיתוח עיסקי ? מה ההבדל בין השיווק והפיתוח העיסקי ??

לשואל/ת שלום,

בכל מקום שרשום מוצר הכוונה גם לשרות. התשובה נכתבה בלשון זכר אולם פונה לשני המינים במידה שווה.

שיווק בהגדרה, הינו כל הפעולות הקשורות בקשר עם הלקוחות לפני שלב המכירה בפועל. השיווק כולל את איתור הלקוחות, כלומר קבלת פרטים ראשוניים, הכנת חומרים שיווקיים שיידעו את הלקוחות הפוטנציאליים לגבי מוצרי החברה, שליחת והפצת החומרים ללקוחות מעוניינים, כתיבת הצעות מחיר ללקוחות על פי דרישת מוצר או שרות מסויים, מעקב אחרי ההצעות שנשלחו ו"עידוד" הלקוחות הפוטנציאליים לעבור להיות לקוחות - קונים. שיווק גם כולל פגישות וירטואליות (מיילים ודוקומנטים) עם הלקוח או פגישות אישיות כדי להבין וללמוד מהם הצרכים האמיתיים של הלקוח וכיצד ניתן להתאים או לפתח מוצרים קיימים עבורו. חלק זה של העבודה חופף במקצת (תלוי בחברה ובאופי המנהלים) עם החלק של הפיתוח עיסקי.

בפיתוח העסקי אנו מונים פעילות שהיא יותר אסטרטגית לחברה. פיתוח עסקי כולל ברמה האסטרגית: תכנון טווח ארוך לפעילות החברה, הבנת וזיהוי מגמות בשוק הספציפי של החברה או בשווקים דומים או תומכים, וקביעת מדיניות מה נדרש לעשות כדי להשיג רווחים. קריא הגדלת המכירות, מעבר לטכנולוגיות ייצור זולות יותר, ניצול כ"א בצורה יעילה יותר וכו'. בפיתוח העסקי אנו עוסקים בניתוח קביעת כדאיות הרעיון העסקי מהפן הכלכלי, הפיננסי והמיצובי, של הפירמה. ויתכנו כמה אסטרטגיות פעולה בהכנסת מוצר/שרות חדש לשוק. בפיתוח העסקי האסטרטגי יעסקו גם בהגדרת מוצרים/שרותים לפי מודל חיי המוצר, יחקרו את מוצרי הפירמה מול מיצוב בשוק ולפי התוצאות, יקבלו החלטות על הכנסת מוצרים והוצאת מוצרים מהשוק או מנישה בשוק. בפיתוח העסקי בחיי היום יום, עוסקים בפיתוח שווקים חדשים למוצרים קיימים של החברה, ו/או חושבים כיצד לשפר/לשדרג/להרחיב מוצרים ושרותים קיימים של החברה כדי שיתאימו למגוון לקוחות רחב יותר.
פיתוח עסקי כולל ביצוע סקרים מסוגים שונים על השוק כמו שביעות רצון לקוחות, וסקר בנוגע לשוק הפוטנציאלי ומהן הדרכים הטובות ביותר להגיע אל הלקוחות באותם שווקים ונישות. הפיתוח העסקי כולל מגע מתמיד עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים כדי ל"הרגיש" את השוק, לקבל מידע בזמן אמת, להבחין במגמות, מוצרים מתחרים וכדי לקבל החלטות מושכלות יותר. זהו בדיוק קטע החפיפה עם השיווק ובו חייב להיות שיתוף פעולה חזק בין שני התחומים.

זוהי תשובה תמציתית. הרחבות עם דוגמאות ספציפיות - על פי בקשת השואל.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר אליהו ירט

[16919]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מהם מאפייני ליבה של

מהם מאפייני ליבה של מוצר? ומהם מאפייני ליבה של קונדום?

כדי לבנות מערכת שיווק של מוצר, יש לייחד את המוצר מול מוצרים אחרים שקיימים בשוק. יש להדגיש את הקונספט של המוצר - מערכת התועלת העונה על צרכי וציפיות הלקוח.
כאשר חברה מחליטה להוציע לשוק מוצר חדש, עסוקים כולם בבנית "תמהיל השיווק של המוצר" - התמהיל מתמקד בשאלות על המוצר ובתהליך קידום המכירות שמטרותו הטמעת המוצר החדש בתודעת הצרכנים.
יש דמיון בהשקת מוצר חדש מול השקת ה"אני". הכל מתחיל מהחשיבה. כדי להפוך את האני הפרטי לאני מותג, מבצע האדם תהליך ראשוני שהוא פיתוח אסטרטגית המותג ולאחר מימושה.
התהליך בן ארבעה שלבים המגדיר יעד על ומטרות משנה, לוחות זמנים ומדדים להצלחה.
האדם בתהליך מיתוג האני הוא המאמן של עצמו.
תחום ליבת המוצר קשורה בתכונות העיקריות של המוצר שמבדילה אותו מול מוצרים אחרים.
ליבת התוכנית השיווקית מתמקדת בשאלת התאמת המוצר לצרכי השוק והפוטנציאל העסקי הטמון ברעיון. על מגיש התוכנית לשכנע את הקורא כי המיזם מתבסס על מוצר המהווה מענה אמיתי לצורך ברור ומוגדר - אטרקטיביות המוצר. ככל שהתוכנית העסקית תצליח לשכנע כי מדובר בפיתרון איכותי.
ליבת התוכנית העסקית דנה במוצר, בשוק ובקשר הגומלין בינים.
בהתייחס למוצר "קונדום" - יש להבין את מהותו כמוצר המונע הריון ומחלות מין - הגנה על בריאותו של המשתמש. ובסוגים השונים שלו. יצירת אפקט של הנאה למרות יעודו הרפואי. הליבה של מוצר הקונדום הינה הצלת חיים של המשתמש בו.

האני כמותג מדריך למיתוג אישי

יחסי ציבור כחלק מתמהיל התקשורת והאסטרטגיה השיווקית

מבוא לשיווק

ליבת התוכנית העסקית

התשובה ניתנה על ידי ציפי חיים מצוות מידעני KOL

[16033]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

אני יזם פרטי ופיתחתי

אני יזם פרטי ופיתחתי רעיון ייחודי לבניית מוצר מסוים(כלי נגינה).אני מייצר אותו בעצמי ואני מעונין לעבוד עם אדם שטוען שהוא טוב בשיווק, שיש לו קשרים ושהוא דובר אנגלית ברמה טובה. שאלתי היא: כמה אחוזים אני אמור להפריש לידיו מכל מכירה שתתבצע ללקוח שיגיע אלי דרכו\בזכותו?

שלום אודליה!

לפני שתחתמי על הסכם עם אותו משווק שברצונך להעסיק, עלייך לנתח בדייקנות את מבנה העלויות שלך: עלות החומרים, העבודה שלך, פרסום וכו'. לאחר שהגעת לעלות הסופית של המוצר שלך, עלייך לבחון מהו מחיר סביר ונכון למוצר כזה בשוק - מחיר שסביר שהמוצר אכן יימכר בו (ישנן דרכים שונות לבדיקה שכזו). התוצאה של הניתוח הנ"ל תוכל לתת לך מדד לרווחיות שתוכלי לקבל מהמוצר וכן אומדן לתגמול הנכון לאיש השיווק - תגמול שיעודד את המשווק אך יהיה רווחי גם עבורך. פרט חשוב נוסף הוא לבנות את הסכם התגמול באופן מדרגי וממריץ.
כמו כן כדאי מאד לבנות תוכנית עסקית ו/ או שיווקית למוצר, אשר בעזרתה תוכלי ליצור את עתידך ופעולותיך באופן מתוכנן, להבדיל ממציאות אקראית ולפעמים פחות יעילה.
בשאלות נוספות תוכלי ליצור קשר:
e_ruzi@walla.co.il
ערן רוזיאביץ'


התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר ערן רוזיאביץ'

[15875]     שלח לחבר:     הדפס:     לתגובות הגולשים: 1

הנושא הוא שוק מוצרי

הנושא הוא שוק מוצרי הבשר מן הצומח.
אני מעוניין:
בתיאור המגמה העולמית והמקומית של מעבר לצריכה של מוצרי בשר מן הצומח.
פילוח השוק לפי בסיסים ומשתנים מוכרים לפילוח.
מי השחקנים הראשיים בשוק, חוזקות וחולשות של כל אחד מהם.
ניתוח אסטרטגיית המיצוב של כל אחד מהם והאם השיגה את מטרתה.
התחרות השיווקית בענף, התייחסות לכל מרכיב תמהילי בנפרד.
כיצד ניתן לשפר את העמדה התחרותית של אחת החברות.

בתודה מראש

שלום רב

בקשתך היא לתוכנית שיווק מקצועית ומקיפה, כזו הדרושה בפתיחת עסק או בפיתוח עסק קיים. ביצוע תוכנית כזו עליה לקחת מספר ימי עבודה לא מועט, במידה ותהיה מעוניין לשמוע פרטים נוספים תוכל ליצור קשר ל Business Insights 052-8215853 לגבי שאלות ספציפיות אשמח לענות.
בברכה

ערן

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר ערן רוזיאביץ'

לאבי שלום,

תודה שפנית אלינו.

חברת ‏ KOL (Knowledge On Line)‎‏ מתמחה באספקת מערך מידע עיסקי, הכולל איסוף מידע מסחרי אודות חברות עסקים וארגונים. התוצאה שתקבל תהיה ממוקדת ותחסוך לך זמן חיפוש יקר.

הצוות שלנו כולל מידענים מיומנים ומנוסים, מרביתם בעלי תואר שני מהחוג ללימודי מידע באוניברסיטת בר אילן, אשר יאתרו בעבורך מידע נקודתי ומדויק ביעילות, מהירות ובהתאם לדרישותיך.


קישור למידע לעסקים באתר KOL

התשובה ניתנה על ידי אמונה כהן מצוות מידעני KOL

[15173]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מה הכוונה של הביטוי

מה הכוונה של הביטוי : catalyst systems
או של catalyst products/
מתוך סיטואציה עיסקית הקשורה לנושא השיווק - על חברה המתעסקת עם ייצור של פלטינה ורוצה להכנס לשוק המכוניות - למצוא פתרונות שיובילו להפחתת הפליטה...

אנו ב - KOL עושים כמיטב יכולתנו לספק תשובה מהירה ומהימנה לפנייתך.
צר לנו כי בפנייתך זו אלינו, לא נמצא מענה הולם לשאלתך.
אנו תקווה שנוכל בעתיד לשרתך כהרגלנו, על הצד הטוב ביותר.


התשובה ניתנה על ידי אמונה כהן מצוות מידעני KOL

[14986]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

הייתי רוצה לדעת מהו

הייתי רוצה לדעת מהו המונח המקצועי באנגלית לפרסומת סמויה, או כמו שדואגים לתקן ולומר - תוכן שיווקי?

המונח פרסומת סמויה באנגלית הוא indirect advertising,
כמו כן ניתן לחפש חומר תחת המונח subliminal message בפרסום.

מצורף קישור בנושא,

מידע על מסר תת-הכרתי בפרסומות

התשובה ניתנה על ידי אורית ארקין מצוות מידעני KOL

[14974]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

שלום, אני בעל עסק

שלום, אני בעל עסק בינוני בתחום מתן השירותים, עובד קשה מאד ובעצם אין לי פנאי לשווק ולפתח את העסק. הייתי מעוניין לדעת איך אוכל לפתח את העסק במצב כזה ובמה להתחיל?

שלום רב. אין ספק שבעייתך היא בעיה נפוצה מאד במרבית העסקים הקטנים והבינוניים. הבעלים הוא הכל. המנהל, המייצר, המשווק והמוכר ובעצם שטף העבודה היומיומי אינו מאפשר לו לפתח את העסק הלאה. ובכן, השארות במצב כזה לא תקדם אותך לשום מקום וכדי להתפתח צריך להשקיע. השקעה פרושה זמן וכסף אך אינה חייבת להיות גדולה, אלא כפי יכולותיך. בשלב מיידי הייתי בוחן שתי אפשרויות: 1. שכירת שירותי משרד ייעוץ ושיווק אשר יעשה עבורך את העבודה תוך התעקשות שלך על שכר בסיס נמוך ואחוזים מהגדלת המחזור. 2. הפניית 1/3 מזמנך היומי לעבודת שיווק, או ע"י ביזור סמכויות, או ע"י הגדרת מנהל תפעול לעסק. השלב הראשון בעבודת השיווק יהיה פיתוח קשרי לקוחותיך הקיימים בצורה שתגביר את נאמנותם אליך וכן תשיג לך את חבריהם כלקוחות חדשים. בניית תוכנית נאמנות / קשרי לקוחות היא מחויבת המציאות ולרוב נותנת תוצאות טובות ובמיוחד לטווח הארוך. את התוכנית יש להקפיד ולבנות בצורה חכמה והדרגתית לשם כך סייר באינטרנט או רכוש ספרים ללימוד הנושא, או התייעץ עם איש מקצוע.
אשמח לעמוד לשירותך לפרטים נוספים.

התשובה ניתנה על ידי מומחה KOL מר ערן רוזיאביץ'

[14385]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

מהו מוצר צריכה?

מהו מוצר צריכה?

מיה שלום!
תודה על פנייתך.

מוצר צריכה הוא מוצר אשר נרכש ע"י הצרכנים הסופיים למימושם האישי,הלא העסקי.

מוצר נוחות- מוצר צריכה הנרכש בתדירות גבוהה תוך מאמץ מזערי בתהליך הקניה וזה כולל מספר סוגי התנהגויות כגון מנהגות קבועה\ שגרתיות, התנהגות אקראית או אימפולסיבית.

מוצר חיפוש- מוצר צריכה אשר הפרט רוכש בתדירות נמוכה תוך השקעת משאבים רבים בתהליך החיפוש והקנייה: קניית דירה או מכונית.

מוצר ייחוד- מוצר צריכה בעל המאפיינים ייחודים כגון תמונות, אוספים אשר הצרכנים מוכנים להשקיע משאבים רבים ברכישת המוצר.

מוצרים אינם מבוקשים- מוצר צריכה שהפרט אינו מעוניין בו. לגבי מוצר מהסוג הזה, יש לנקוט בתפיסה מכירתית: אנציקלופדיה, חלקת קבר.

מצורף קישור בנושא,

יום טוב

מתוך הרצאה על שיווק

התשובה ניתנה על ידי אורית ארקין מצוות מידעני KOL

[13989]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

שלום !!!!
אני בעל חנות

שלום !!!!
אני בעל חנות צעצועים ממתקים וכו'
שאלתי היא איפה כדאי לקנות ממתקים וצעצועים במחירים הזולים ביותר?

שלום לך שחר ותודה שפנית לKOL
להלן מספר אתרים העוסקים בהשוואת מחירים:
http://start.msn.co.il/shop.asp

http://www.zap.co.il/

http://www.yp.co.il/?arena=Products&esi=4c5b58d74fdac6cd12925bffa28bd4c6&formGroup=main&language=HEB&mainCategoryCode=0&mainCategoryName=%3A%20%F8%F9%E9%EE%FA%20%E4%EE%E7%EC%F7%E5%FA%20%E4%EE%EC%E0%E4&page=Home&previousPage=Summaries&sessionId=23161081171225

http://www.getprice.co.il/

מקווה שתצליח

התשובה ניתנה על ידי מצוות מידעני KOL

[12188]     שלח לחבר:     הדפס: הוסף תגובה:

[1] [2] >>
***
אינדקס מומחים רואה חשבון בוידיאו צ'אט מאמן אישי און ליין מומחים לאסטרולוגיה מומחה לנומורולגיה
קוראת הקלפים און ליין רופאים מומחים בוידיאו צ'אט אורטופד מומחה און ליין נוירולוג בוידיאו צ'אט יעוץ עורך דין ברשת
אתרים משלימים - תקשור נומרולוגיה קלפים - קישורים שימושיים - ספרים ברשת - שותפים - נמורולוגיה - תיכון ובגרויות - תקשור - מומחים - משה שרון | לימודי קבלה